Tvůj byznys

Už nějakou dobu podnikáš a je ti jasné, že je potřeba se na své podnikání podívat trošku jinak.

Mám pro Tebe jednoduchý postup, který ti dá ten správný směr najít správný směr v podnikání v kosmetice

Na co se spolu zaměříme? 

  1. Tvůj přístup ke kosmetice… 
    Co je Tvá přirozenost? Jaký typ kosmetiky používáš? Nejdůležitější je autentičnost.
    Myslíš, že dokážeš prodávat kosmetiku, kterou sama nepoužíváš? 
    Dokážeš nabízet efektivně službu, na kterou bys sama nikdy nešla?
  2. Kdo je tvá ideální klientka?
    A odpověď vážně není „Každá žena, přeci!“
    Co z péče kterou děláš tě nejvíc baví? Jakou zpětnou vazbu ti klientky dávají? Co u tebe v salonu milují?
  3. Cenotvorba!
    Kámen úrazu většiny žen ve službách! Dost často nezapočítávají veškeré náklady, nezapočítávají vzdělávání, dovolenou, nemoci své i dětí, čas na úklid salonu,… a je toho samozřejmě víc.
    Problém je, že se koukají i po ostatních službách v okolí – a srovnávají se… 
    Takže si pamatujte, že konkurence v našem oboru prostě není, jelikož každá z nás má jiné energie, znalosti, fokus a know how. To, proč za tebou klientka jde jsou tvé energie, osobnost a fylosofie tvé práce. A pokud klientka odejde, je to tak správně, protože to není tvá ideální klientka :-)!

Tak jdeme na to!